منتديات احلام الحــب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
نحن بحاجه الى مشرفين سارع بترشيح نفسك على القسم الذي تفظله مع تحيات الاداره
تم افتتاح قسم جديد يختص بفديو موقع اليوتوب youtube.com

دعاء كمبيوتري

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
jri7_aliraq
عضو مميز
عضو  مميز
jri7_aliraq

ذكر
الجوزاء
تاريخ الميلاد : 06/06/1981

دعاء كمبيوتري Empty
مُساهمةموضوع: دعاء كمبيوتري   دعاء كمبيوتري Emptyالسبت يوليو 26, 2008 3:23 am

دعاء كومبيوتري

<BLOCKQUOTE>
يا رب خليني دايما Connected ‏بيك علشان أكون On Line ‏ دايماً تعال و أشغل كل Free Space ‏ اللي عندي خلي علاقتي معاك دايماً Update ‏ ولو جه يوم Virus ‏و خلاني Infected ‏ لو سمحت أعمل لى Scan ‏تعال أنت وأعمل Repair ‏ لقلبي . ‏و أعمل Check ‏ لكل حياتي و حتى لو كنت Damage ‏ تعال وأعمل Format ‏ زي ما تحب يا رب أنا مليان Bad sector ‏ تعال و أعملي Fix Error ‏نفسي أعمل Save ‏ لكل كلامك .. ‏بس قلبي out of space ‏ تعال و empty my recycle Bin ‏ علشان أكون free ‏ليك و لو كان كلامك ضاع مني أعمل restore ‏ و رجعني بقوة ليك يا رب الـ volume label ‏بتاع قلبي هو your name ‏تعالي و أعمل Double click ‏و Open ‏قلبي ليك ده أنت يا ربي اللي وحدك تقدر تساعدني علشان أعمل Close ‏لكل أبواب الخطية أعمل Explore ‏لكل حياتي و delete ‏يا رب كل temp ‏اللي معطلني عنك تعال و print ‏صورتك في حياتي خليني copy ‏من قديسيك و اجعلني دائما Run ‏في طريقك دا أنا محتاج Help ‏كبيرة منك تعال يا رب و start ‏معايا من جديد و Erase ‏كل آثامي و Insert ‏سلامك في قلبي أرجعني يا إلهي إلي الـ Standard mode ‏اللي خلقتني عليها يا مخلصي Save ‏طريقك في قلبي .........
</BLOCKQUOTE>
wollf
»¤.WeBMaSTeR.¤«
»¤.WeBMaSTeR.¤«
wollf

ذكر
الثور
تاريخ الميلاد : 28/04/1985

دعاء كمبيوتري Empty
مُساهمةموضوع: رد: دعاء كمبيوتري   دعاء كمبيوتري Emptyالسبت يوليو 26, 2008 7:14 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عساك دوم كونكت
عاشت ايدك حبي
تحياتي لك

دعاء كمبيوتري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دعاء الدولة الجديد
» دعاء يشرح القلوب
» دعاء شهر رمضان ألمبارك - أبتداءاً من أول يوم الى آخره